Monday 13 February 2012

...

Så jäkla stressad hela tiden. Hinner inte med någonting känns det som... Dagarna och veckorna går för snabbt. Önskar jag hade råd att jobba färre dagar. Nästa år kanske. Vill verkligen inte messa upp skolan men just nu känns det som att jobb och pengar alltid hamnar i första hand. Inte bra. Fick ett fantastiskt besked nyss i alla fall. Har fått en extra vecka på oss att göra klart uppsatsen som skulle vart inlämnad nästa vecka. Thank god. Någon har hört mina tankar.

Imorgon är det skol dags igen. Som jag har längtat. Har ridlektion. Känns som det är en evighet sen sist jag red fast det bara har gått en vecka.

Har haft fullt upp i helgen. Jobbade i baren i Fredags vilket var väl värt det. Får alltid så jäkla bra betalt där. Vakna tidigt i Lördags då jag behövde hämta klänningen från kemtvätten inför G's kusin bröllop. Kyrkan var jätte-vacker och festen var riktigt skoj. Bruden hade den mest fantastiska klänningen jag sett. Postar en bild så fort jag har tid... vilket jag inte har mycket av längre. ;)

xxx

No comments: