Tuesday 12 June 2012

Shopping för Franska Rivieran trippen!

Har varit ute och shoppat hela dagen och äntligen har jag hittat en klänning till bröllopet i Frankrike nästa vecka. Längtar som satan till semestern nu. Endast 8 dagar kvar! Yey! Nu måste jag bara hitta skor och en liten väska som går till. Borde bli lättare i alla fall.
Fick ett par fina skor av min pojkvän idag också. Ett par båt skor.
Har vart hemma hos kusinerna ikväll och tittat på fotbollen... Så jäkla nervöst. Gick ju inge vidare för Sverige. Matchen på fredag borde bli intressant. Jag och grabben har redan börjat bråka om vem som kommer vinna. Vinner inte England så har jag en sur pojkvän to deal with istället. Man kan bara inte vinna i dessa lägen haha. Well well, we'll see what happens.

Jobbar på ett event imorgon med en gammal kompis från tiden då jag gjorde events mest hela tiden. Har tänkt att satsa på mest events denna sommar då wimbledon + olympiska spelen är i stan. Bäst pengar och roligt med ombyte. Jobbar i Frankrike på två olika events i slutet av sommaren... Är riktigt nice när jobben råkar vara utomlands. :)

Provade den här fina klänningen idag... Blev inte den till bröllopet dock då den inte kändes rätt till ett Franskt Rivieran bröllop. Tänkte kanske köpa den ändå, till mig själv. Blev lite kär och nu kan jag inte sluta tänka på den. :)



God natt peeps xxx

No comments: