Friday 22 February 2013

Nämnde jag att jag är busy?!!!

Hej hej... Tänkte bara titta in en snabbis innan det är dags att göra sig ordning för dagen.
Hade mys kväll med kusinen igår så kom hem i morse. Hon drar till Barbados på Lördag... sååå avis. Ska iväg och möta upp med en kompis om en liten stund på en fika. Sen är det möte med jobbet och ett kvälls pass som gäller. Veckorna går så jäkla fort. Fattar inte. Har gjort mer än halva min kurs nu... That's scary! Rädd att livet bara springer ifrån en.

Vad händer annars då? Plugg som vanligt och jobb. Känns inte som man gör annat. Vill börja på gym men vet inte riktigt hur jag ska få in det i de redan fullpackade veckorna. Hmmm...

Springer runt i min sjukt bekväma blå Wedge trainers... (Primark = Bargain!!!)


Ta hand om er.

Puss från London

No comments: