Monday 5 March 2012

No subject


Tycker extremt synd om mig själv idag. Gick in till jobbet igår några timmar för att hjälpa till och när jag kom ut för att gå och möta upp med killarna, efter att jag styrt och ställt allt till rätta i spa't, ös regnade det ute. Jag hade bara små öppna ballerina skor på mig som jag gick runt med i flera timmar i regnet, å när jag kom hem så mådde jag inge vidare så klart. Vaknade idag med ont i halsen och feber men var tvungen att gå in till jobbet då vi ingen personal har. Ligger hemma i sängen nu med knivar i halsen... så känns det som iaf. Vill så gärna gå till skolan imorgon men det ser inte så troligt ut. Ska försöka plugga lite nu på ben och muskler i hästen så jag är förbered för imorgon i fall att. Önskar pojken min var hemma i kväll men han jobbar som vanligt.
Hade en mysig dag igår innan jag blev dålig iaf. Åt lunch på The Grazing Goat inne i stan och tog några drinkar på en pub.

Go kväll på er. xxx


No comments: