Monday 26 March 2012

Älskade sol!

Sitter hemma och försöker koncentrera mig på att skriva klar mina uppsatser... Går så där. Det är ju så jäkla fint väder ute och skulle helst vilja softa i parken. Får bli lite solande på balkongen kanske om jag sätter fart på skrivandet.

Imorgon är det min födelsedag!!! :) Blir skola på dagen och sen lite party på Arts Club på kvällen. Friendly Fires spelar så det ska bli sköj. Och på onsdag kommer familjen över på besök och stannar i hela fem nätter. Har hyrt en bil tills på torsdag på pappas födelsedag. Ska ta dom ut på en liten surprise utflykt. :) Can't wait!!!

Jobbade igår kväll... hade inte en enda person inne i baren på hela kvällen. Så kasst! Inte förvånad dock då det var så himla fint väder. Vem vill sitta inomhus liksom?!

Nää... nu måste jag koncentrera mig på skrivandet.

Friendly Fires

Ha en toppen dag! xox

No comments: