Wednesday 7 March 2012

Så blev det IKEA istället...



Mådde inge vidare igår morse heller så jag blev hemma från uni. Inte så konstigt att jag inte kände mig något vidare då alarmet ringer klockan 6.30 på tisdagar. Sov in istället och kände mig lite bättre på eftermiddagen så jag och G passade på att ta en tur ut till IKEA. Blidde en hel del grejer till sovrummet och köket. Höga bar-stolar till köket/vardagsrummet, tvättkorg (äntligen), gardiner och små saker som ljus och ordning-och-reda boxar till sovrummet. Blev genast mycket mysigare och lätt organiserat och äntligen fick smutstvätten någonstans att bo.

Blev middag ute med grabbarna på kvällen på en American Dinner medan vi tittade på Arsenal matchen.
Idag tog jag mig iaf till skolan, på fel tåg. Tog en hel evighet och jag vart en halvtimma sen. Hände inte så mycket i skolan mer än att vi fick en till uppsats som ska vara inne om 3 veckor. Red inte min ridlektion då jag inte kände mig hundra %... Inte värt att bli mera sjuk då jag har plockat upp massa extra skift i helgen i både spa't och baren.

Dags för sängen... Alldeles för trött för att vänta uppe tills G kommer hem ikväll.

xox

No comments: