Wednesday 12 December 2012

11 dagar kvar!!!

Så många dagar är det kvar tills jag beger mig ner till Sommerset för att fira jul med min och G's familjer. Längtar så mycket. Har inte börjat med julklapparna ännu då jag har fullt upp med plugget, men hinner jag inte innan vi åker så får jag shoppa i Bath på Julafton istället. Man firar ju Juldagen i England. Dock tror jag alla dagar från Christmas eve till Boxingday är lika firade... Så tre dagars jul istället för en tycker jag låter ännu bättre till och med. :)

Blev hemma från skolan idag. Är den säsongen igen då jag blir typ förkyld eller känner mig hängig minst en gång i månaden. Suger hårt. Så jäkla kallt ute idag också... Vårat klassrum på Onsdags morgnarna är typ utomhus. Tycker inte det borde vara lagligt. Så har suttit hemma och pluggat framför datorn hela dagen istället. Känns som det är alldeles för mycket just nu att komma ihåg och se till att det blir gjort. Min hjärna kommer typ sprängas snart.

Har 'lyckats' klicka hem lite saker från asos här om dagen. Tänkte att det var jag värd nu när jag får mitt studie lån vilken dag som helst nu. :) Fick paketet idag och jag är jätte-nöjd. Kanske måste byta storleken på bootsen bara till en större. Vill så gärna få plats med ett par sockor i dom.

Nä nu ska jag forstätta med pluggandet. Om jag kan lyckas skriva åtminstone 500 ord till ikväll så kanske jag kan unna mig att titta på en film senare. :)




xxx

No comments: