Wednesday 11 July 2012

Yeeeyyy I've passed!!!

Har precis fått svar på mitt email från min lärare och jag har klarat första året och får gå vidare till år 2 utan att skriva om uppsatsen som jag fick underkänt på. Mina andra betyg vägde upp. Yes!!! :) Hon skrev även att hon var väldigt nöjd med mina framsteg över året. jag som inte ens gjorde mitt bästa för jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig bara jag ger mig själv tiden att jobba hårdare... och jag måste bli mer positiv i mina studier och i mitt liv generellt. Ibland känner jag som att jag går runt och är nere utan någon anledning alls. Det känns som att hela världen är emot mig när jag egentligen har så mycket att vara lycklig och positiv över. Nu ska jag jobba hårt hela sommaren med att få så mycket erfarenhet jag bara kan eftersom det är det här jag faktiskt vill hålla på med. Ska börja med att beställa hem lite böcker från Amazon.

Vädret suger... det är soligt och varmt och plötsligt ös regnar det och åskan går om vart annat. Funderar på att baka ikväll och ha film maraton. Hoppas lite i hemlighet att vår inneboende inte kommer hem ikväll så jag kan ha en kväll för mig själv.

Utsikt från min balkong

No comments: