Monday 30 July 2012

OS dag 3.

Oj vilken lång vecka det varit. Har känt mig hängig igen då hostan är tillbaka. Har varit ledig igår och idag dock så har vilat upp mig ordentligt. Igår regnade det till och från hela dagen så vi tog oss bara ut en snabbis för att köpa mat, snacks och film. Såg en as kass film om nazister i rymden som hette Iron Sky... Det var killarna som valde den så klart. Annars blev det mest titt på OS under dagen.
Idag tittade jag på Fälttävlan på tv, lyckades inte få tag på några biljetter till den tyvärr. :( Riktigt häftiga vyer över London från banan. Så avundsjuk att jag inte kunde vara där. Men men. Har iaf en biljett till dam fotbollen. Alltid något.
I eftermiddags åkte jag in till stan och gick i lite butiker. Köpte en skit snygg t-shirt/topp på Zara och en het klänning på Mango. Nu måste jag bara hitta ett tillfälle så att jag får klä upp mig lite.


Nä nu ska jag titta på lite film innan det är dags att sova. Imorgon blir det att ta sig upp tidigt och åka till stallet igen och på kvällen blir det jobb i baren. Lång dag men såå värt det.

xxx

No comments: