Friday 10 August 2012

Hej hej.

Det var ett tag sen... dagarna, veckorna månaderna går så himla snabbt. Snart är jag tillbaka i skolan igen.
Har haft en riktigt bra vecka hittills. Tittade på dam fotbollen med Klara i Måndags. Gud vad fantastisk arena Wembley... Jag var definitivt mer imponerad av den än själva fotbollen haha.
I tisdags jobbade jag i stallet hela dagen. Fick rida med på en lektion på lilla Dumpling. Är typ kär i honom, undrar om jag kan övertala hans ägare att få köpa honom mån tro?! ;) Han är sån bussig liten ponny som gärna springer lite för fort än för långsamt, stor skillnad till hästarna i skolan som inte vill röra sig ur fläcken.
Hade mys kväll med mannen min på kvällen... Film och god mat. Tittade på One Day vilket fick mig att stört gråta... IGEN! Läste ut den boken för inte så länge sen och grät som fasiken i slutet... Samma med filmen. Vad är det för fel med mig?!!

Sen har jag jobbat resten av veckan i baren. Var riktigt busy igår så fick ihop en hel del dricks... Funderar på att köpa hem mig något fint från Nastygal, tycker jag är värt det. ;) Borde egentligen spara pengarna till semestern men, vi får se. Jag och G tittar just på biljetter till Ibiza. Frankrike vart lite dyrt så... Väntar på svar från en kompis om vi kan låna hans hus på Ibiza, då blir resan lite billigare. Har inte råd med dyra semestrar när man är student. :(


Wembley Stadium

xxx

No comments: