Saturday 4 August 2012

Warning for disturbing images.

Sitter och tittar på häst hoppningen... Sverige har gjort riktigt bra ifrån sig hittills. GO Team Sweden!!! 
Måste orka ta mig upp till finalen imorgon. Jobbar som vanligt ikväll. Såå trött, önskar jag hade en ledig kväll med mannen min men han jobbar ju också så...! Hade en ok kväll igår, var på ett riktigt bra humör vilket är konstigt då jag var ganska bakis efter vår ute-kväll i torsdags. Gick ut med några kompisar från jobbet och gick och åt på Aqua (super bra sushi restaurang) och hamnade senare på Cirque de Soir. Den klubben är känd för sina annorlunda dansare och aktörer. Är inte van att gå ut längre så blev ganska full snabbt. En av killarna i gänget jobbar som promoter och han frågade om jag ville börja jobba för honom. Haha... eh hade kanske varit kul för 5 år sen men inte som 28 åring. Det går ut på att dra in snygga tjejer till klubbar och man får betalt beroende på hur många man drar in. Sen får du ett bord med alkohol att bjuda alla dessa brudar på. Jag brukade hata alla dessa promoters när jag brukade hänga på inne klubbarna. Dom flesta är killar och utnyttjar bara sin position för att träffa tjejer. Haha, kan ni tänka er mig som the Queen bee haha. I would ruuule the clubs. ;)
Gick iaf och hämtade upp min pojkvän när han slutade jobbet vid 2 tiden på natten och han var lagom glad att ha en full flickvän. Nä, han tycker riktigt mycket om fulla jag då jag tydligen är glad och rolig som full (vilket jag inte är annars el???). Hmmm.


Bondage


Duckface & Pigface haha

Ha en trevlig helg.
xxx


No comments: