Monday 26 November 2012

Ny vecka.

Blev ingen jul marknad igår... Tog mig 2,5 timme att ta mig upp till norra London för att hälsa på min kompis och hennes bebis så han inte med marknaden. :( Men hade en mysig Söndag ändå med massa gossip med min gamla arbetskamrater och massa pussande på bebisen. Dom luktar ju så gott. :)
Idag har jag mest suttit hemma och pluggat, känner mig väldigt stressad med skolan just nu. Känns inte som jag hinner med allt riktigt. Måste bli bättre med att planera min tid men det är svårt ibland. Speciellt när man jobbar natt då jag är trött mest hela tiden.
Har inte mått så bra idag, jobbig huvudvärk och bara allmänt illamående. Inte kul.
Hann i alla fall ut en snabbis idag och hittade nya sängkläder som jag köpte och jul luktande ljus. Nu fattas bara julgranen.

Nu blir det mer plugg innan det är dags för sängen. Måste upp tidigt imorgon och åka till stallet och sen skolan på eftermiddagen.

Night night xxx

No comments: