Saturday 1 December 2012

Winter Wonderland Hyde Park.



Har haft några utekvällar denna vecka. Gick till Winter Wonderland i Torsdags och drack massa mulled wine och hot cider. Efter gick vi till en kompis modell agenturs Christmas party och hamnade på två olika klubbar efter det. Jag går aldrig ut i West End längre så det var lite kul att göra det för en gångs skull. En av min pojkväns kompisar har en svensk flickvän och jag har träffat henne flera gånger förut men vi kom inte på fören i förrgår att vi kommer från samma stad i Sverige. Visade sig att vi har massa gemensamma kompisar hemma... Det är verkligen helt sjukt.

Sitter hemma i sängen och försöker vila innan en till jobb kväll ikväll. Ska försöka plugga lite men känner mig helt tung i huvudet. Om jag pluggar en timme iaf så skulle jag känna mig lite bättre. Ska försöka ta mig till Homebase idag innan jobbet också... Dom har rea på jul saker och jag vill så gärna pynta hemma i år då jag blir kvar i England till jul.

See ya later xxx

No comments: