Thursday 26 April 2012

Hem besök kanske??

Fick våra examen datum igår för Maj och det visar sig att vi har en hel del veckor lediga emellan de olika proven. Så jag tänkte att jag kanske ska ta och boka en biljett hem. :) Ska kolla med jobbet idag att det är ok först. Annars måste jag ta och betala för ridlektioner här i London vilket är svin dyrt. Bättre att köpa en billig biljett hem istället och leva på mor och far en vecka och "sno" mina kompisars hästar. Eller? :) Hoppas hoppas.

Han inte göra min presentation igår så blir nästa vecka istället. Lagom irriterad att det blev utdraget, hade vart skönt om det hade vart gjort nu. Well well. Hade en riktigt nice dag igår.... Longerade och töm körde på förmiddagen och hade hopp lektion på eftermiddagen. Tråkigt att vi har sista lektionerna nästa vecka för denna termin. Nu måste jag ta tag i att hitta ett stall att jobba i över sommaren annars kommer jag bli galen.
Blev mys kväll på kvällen med mannen min. Vår flatmate är i Paris så har haft lägenheten för oss själva. Nice!

Nä nu ska jag fortsätta städa här hemma och plugga lite innan det är dags att dra sig till ett kvällspass i baren.

Puss

No comments: