Friday 27 April 2012

Maybe baby!

Ohhh ser ut som att jag kan komma hem och hälsa på ett litet tag. :) Om jag nu kan hitta nå billiga biljetter. Fingers crossed.
Grabben har dragit iväg på en stag-do nere i Cornwall över helgen så jag var uppe tidigt i morse och hjälpte till med mat shoppingen. Lagom avis... Vill också ut på landet och festa! Istället blir det jobb hela helgen och plugg på dagarna. Skulle ha vait ledig ikväll men en av killarna är sjuka så lika bra att plocka upp ett skift om jag ska vara ledig en vecka medan jag är hemma i Svea. Shit I can't wait!!! Känns som jag inte varit hemma på år och dagar. Ska bli så mysigt att hänga ute i Valla en hel vecka och med Linda ute i hennes stall. :)

Ååå, jag ska passa på att shoppa lite billigt till sommaren på Gina Tricot och andra bra billiga butiker i Sverige! Älskar svensk shopping! :)

xox

No comments: