Thursday 26 July 2012

Äntligen sommar värme!

Har haft en jätte mysig vecka so far. Jag och G åkte till Bath i söndags och stannade till i tisdags. Hade super fint väder så hängde mest i parker och på tak terrasser och drack vin i solen. Jag älskar bath, det är en så himla mysig stad. En dag vill jag bo där... förhoppningsvist inom en snar framtid. :)
Jobbade i stallet i onsdags. Fick rida på lilla favoriten Dumpling, den minsta ponnyn i stallet. Hel härlig att rida då han har framåt anda. Definitivt favoriten!

Dags att dra till jobbet. Inte sugen alls då jag tror jag håller på att bli sjuk IGEN! Så trött på hosta och halsont. Är det den plötsliga värmen som gör alla sjuka?!

Goda nyheter också... jag och Klara har biljetter till semi finalen i dam fotbollen på de olympiska spelen! YES!!! Hoppas jag får tag på något till hästhoppningen eller fälttävlan! Det vore nice.

xxx

No comments: