Tuesday 3 July 2012

Det är grått och vått ute.

Har känt mig väldigt nere de senaste dagarna. Rocky fick somna in igår och jag har tagit det mycket hårdare än vad jag hade förväntat mig. G stannade hemma från jobbet igår och vi spenderade hela dagen tillsammans och bara chillade. Gick på eftermiddags bio och såg Friends With Kids vilken var ganska rolig. Paret i filmen hade världens sötaste bebis vilket fick mig drömma mig bort ett tag. ;)
Tog en promenad i morse till banken och plockade upp kaffe & frukost på vägen hem. Nu håller jag på att förbereda mig inför mitt möte med Wimbledon stables som jag har i eftermiddag. Hoppas allt går bra. Ska bli mysigt att åka ut dit och puss på lite hästar om inte annat. Sen blir det jobb ikväll... Jobbar varje kväll resten av veckan. Behöver £ så ska inte klaga. Åker troligtvis och jobbar på en festival nästa vecka också i 4 dagar. Har tänkt att jobba skiten ur mig denna sommar för att vara förbered för studierna i höst. 


Ha en bra dag lovelys.xxx

No comments: