Wednesday 11 July 2012

Drive

Gosh förra veckan kändes som en evighet. Lyckades bli förkyld så har inte känt mig nå vidare de senaste dagarna. Var ledig i måndags och jag G och hans bror gick och bowla på All Star Lanes och ut och käkade på en trevlig pizza restaurang i Westbourne Grove. Jag vann mot G i första ronden, det ni! ;)
Hade filmkväll efter och tittade på Drive. Omg hetare film får man leta efter. Rekommenderar starkt! Ryan Gosling är sååå het i den.
Igår jobbade jag mitt första skift i stallet i Wimbledon. Fick jobba riktigt hårt och det kändes dubbelt så jobbigt på grund av min förkylning. Åkte hem till kusinerna på kvällen för a movie night och höll på att somna på tåget på väg hem. Kanske var på grund av trötthet som jag blev så emotionell igår kväll. Håller på och läser One Day just nu och något hemskt hände i kapitlet som jag läste ut igår så jag började stört grina.Wtf. Måste ha vart för att jag var så trött och hängig... Vi skyller på det iaf. 
Är riktigt fint väder ute idag igen och jag är ledig. Hade jag inte känt mig så hängig hade jag dragit mig ut och gjort något med min dag men tyvärr blir det nog att stanna hemma så man förhoppningsvis blir pigg imorgon igen. Kanske hänger lite på balkongen och läser ut min bok så jag kan börja på den andra, Fifty Shades Of Grey. Den ska tydligt vara väääldigt sexig och dom tror att vi kommer ha en baby-boom om 9 månader haha.


                                                    Mulberry Street pizzeria, Westbourne Grove


No comments: