Monday 17 October 2011

Sleeping Time

Hittade denna fantastiska bild på Stumbleupon ikväll. Älskar den hemsidan!!!

Borde sova men kan inte riktigt finna ro idag. Känns som jag glömt massor inför skolan imorgon plus att jag hade en värdelös avslutning på jobbet ikväll. Nu kan jag inte riktigt sluta tänka på alla emails jag har kvar sen förra veckan och skolarbetet jag inte hunnit med, och Indien visumet jag måste hinna fixa i tid. Oops, har glömt att berätta att jag far till Indien i början av nästa månad i fem dagar. Ska jobba på ett bröllop med några gamla arbetskamrater från gamla Sanderson tiden. Ska bli riktigt kul då jag ser det som en liten semester nästan mitt uppe i allt stökiga. Längtar som satan!!! :) Allt betalt plus lön... Ibland kan man inte klaga. ;)

Nej dags för sängen... Borde ha sovit för länge sen. 6.30 ringer alarmet. Ser redan fram emot tåg resan ut mot landet. Definitivt bästa stunden på hela veckan!!!

xxx

No comments: