Thursday 27 October 2011

Panik.

Det går inge vidare med min uppsats... Mitt huvud står still. Även de lättaste meningarna verkar krångliga. Längtar till G är hemma från Mallorca så han kan räta ut mina tankar igen. Så fort han ger förslag så låter det så självklart att jag undrar hur jag inte kom på det själv. Well well... Har två veckor på mig tills den måste lämnas in. Men så åker man ju till Indien nästa helg också så det får man ju räkna bort. Damn it, jag känner mig själv så jäkla väl. Jag kommer bli sittande där sista kvällen framför datorn och stressa fram en upsats.

Hade världens bästa hopplektion i onsdags... Hoppade Mr Tom. Så himla kul att äntligen få rida ordentligt. Älskar onsdags lektionerna med Anna. Hon är positiv, hård men rättvis. Längtar till nästa vecka som satan.

Jobbet går bättre igen också... Har vart på mycket bättre humör senaste dagarna.

Och nästa månad flyttar jag in med G. :) Längtar. Är lite smått orolig över hans nya jobb dock. Rädd att vi aldrig kommer ses i veckorna längre.... :( Positivt tänkande var det! "Istället för att tänka på vad du saknar, försök att tänka på vad du har, som alla andra saknar."

Ska gå och lägga mig i sängen nu och titta på en hopptränings dvd jag lånade på uni....

Har bestämt mig för att bli pro på hoppning. :)





Go natt!!!xxx

No comments: