Saturday 1 October 2011

Sommar!!!

Har haft en riktigt varm och somrig vecka med 28 grader i stor stan. Synd att man vart förkyld och inte riktigt kunnat njuta av värmen. Mår fortfarande så där... Hoppas bara på att man hinner bli frisk tills på Tisdag då det är dags för skolan igen och mera ridning.
Myste i parken idag (i skuggan) med Klara och resten av tjejerna. Har försökt gjort klart mina läxor nu på eftermiddagen men har inte gått nå vidare då jag inte är riktigt säker på vad det är jag borde läsa på. Får försöka ha lite bättre kolla nästa lektion tror jag. Är svårt när när man har feber dock.
Ska ut och äta middag ikväll uppe i Kensel Rise. Imorgon har jag ett morgon skift på jobbet så eftermiddagen ska spenderas med G. Lär bli en bio kväll om jag känner oss rätt.

Dags att göra sig fin för ikväll. Önskar er alla en trevlig helg.

xxx

No comments: