Sunday 26 February 2012

Vår planer

En dag kommer jag också ha söta små ponnysar utanför mitt fönster.

Har riktigt vår väder i London just nu. Jätte-mysigt. Vill bara gå på massa promenader med take-aways coffees hela tiden. :)
Mor, far och bror kommer över snart nu i Mars. Längtar. Ska fira allas födelsedagar. Sen i April ska jag ner och göra min praktik på ett stuteri. Lagom nervös. Måste ta tag i och hitta ett häst jobb när jag kommer tillbaka igen. Skulle vara toppen om jag kunde få jobba ute i Wimbledon, nära och bra. Jobbet i spa't är helt ok men inte vad jag vill syssla med i framtiden. Så kanske på tiden att faktiskt satsa på något jag vill göra istället. Har även fått erbjudande om att åka till Italien i sommar och jobba med min gamla chef från NZ. Han har en bar på stranden. Hade jag varit singel hade jag sagt ja på stört... Tror bara inte det skulle gå hem hos G tyvärr. ;) Vill så klart inte heller vara ifrån honom hela sommaren.

Sitter hemma ensam och pluggar ikväll. Står still i huvudet och det tar typ en timme att skriva ner några få ynka meningar. Hoppas på bättre lycka imorgon. Har jobbat idag men har ledig imorgon och på måndag nu så förhoppningsvis tillräckligt med tid att bli klar med uppsatsen. Definitivt tillräckligt med tid. Har iaf hittat massa söta bilder på New Forest ponnysar. Vilken produktiv kväll.

xxx

No comments: