Thursday 9 February 2012

Winterland.

Mera snö. Blir så glad i hela kroppen när det snöar ute. Hoppas det finns snö kvar på marken imorgon bitti, då ska jag dra med G ut i parken för att göra snö-änglar.

Har jobbat hela dagen på kontoret så har vart svårt att sitta framför datorn ikväll. Blir så trött i ögonen när jag stirrar in i en data skärm allt för länge. Försökte på börja min uppsatts ikväll... Gick så där. Blev ingenting skrivet men har läst en hel del vilket är bra antar jag. Måste bara lära mig att organisera mig bättre. Har införskaffat mig denna fina kalender för 2012 så har inga ursäkter. Plannering plannering plannering! Om någon har någon bra hemsida på New Forest ponnyns beteende i det vilda, hör gärna av er. :)



Dags för sängen. Får försöka ta mig upp tidigt imorgon istället och studera. Mitt huvud funkar visst inte efter 22.00. ;)


God natt gott folk. xxx

No comments: