Wednesday 1 February 2012

The moment I leave the City behind.

Early morning view over the City





Mr Tom



Känslan att sitta på ett morgon tåg ut mot stallet går inte att beskriva. Även dom gångerna jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna då pojkvännen har tittat på action film i sängen hela natten (yes it's true, hade mardrömmar hela natten att någon stod och sköt i sovrummet haha) och jag helst av allt skulle vilja åka hem och sova igen så finns det inget som slår ögonblicket då tåget börjar närma sig utsträckta fält och gröna skogar.
Fick lära oss om hur man kan se hästars ålder på tänderna idag och sen hade jag hopplektion på Mr Tom. Älskar den krabaten, och han var på riktigt bra humör idag. Score. Fick hoppa lite på min andra favorit Annie också och på Reggie.


Imorgon blir det lite jobb i spa't på morgonen sen ska jag på middag och drinks med en kompis från gamla jobbet. Ska passa på att få en manikyr gjord innan jag lämnar jobbet. Nice nice.



Dags för sängen. Sleep tight.xxx

1 comment:

Miss Gypsy said...

Roligt att du blivit bättre på
Att skriva :)
Miss you!
Puss