Wednesday 13 June 2012

Garderobs rensnings.

 Är ledig idag så tog en lite promenad och tittade i butiker efter skor och diverse kläder och accessoarer till semestern. Hittade ett jätte sött litet armband som jag köpte. Tänkte börja rensa i garderoben och se vad man ska packa med sig till Frankrike idag. Brukar alltid vara sista minuten med sånt här så lika bra att börja idag när man är ledig. Bilden längst ner är på klänningen som jag ska ha till bröllopet. Den är mer rosa än vad bilden visar och lite längre på mig då jag är så jäkla kort. :)
Tror jag ska ha lite spa för mig själv senare ikväll med hår in-packning, ansiktsmask och scrub. En riktigt JAG dag är inte så tokigt ibland. Imorgon är jag också ledig. Förhoppningsvis kan mannen min vara ledig då också... Vore på tiden. Funderar på att åka in till stan och äta middag på en ny restaurang som öppnat i Mayfair och kanske gå på Damien Hirst's exhibition på Tate Modern. Får se... Fingers crossed. Vore mysigt med en date dag. Sen blir det jobb Fredag och Söndag + försöker få ett skift på Lördag och Måndag också så man har lite extra pengar till semestern. Hoppas. Sen flyger vi till Nice på Onsdag. Can't bloody wait!!! :)




xxx

No comments: