Tuesday 19 June 2012

Semester förberedelser.


Har ordat och grejat hela dagen. Har checkat in, fixat med körkorts papper, bokat bil, vart hos "vaxören" mm. Köpte dom här fina smyckena, örhängen och en fotlänk på TopShop också. Har även äntligen hittat en liten jacka/topp att ha över klänningen till bröllopet. Blev tillslut min kräm färgade klänning som jag redan hade i garderoben efter många om och men. Tydligen är det ok att ha en nästan vit klänning, bara den är kort. Matchar med en guld jacka och guldskor. Ska försöka hitta en liten väska i Nice tänkte jag. Något i någon rolig färg för att bryta av. Visar bilder sen från Frankrike så ni får se hela outfiten i sin fulla glans. :)

Nu ska jag ta ett långt bad och relaxa ordentligt medan killarna tittar på fotboll. Sen ska jag dubbel kolla packningen så att jag fått med mig allt. Sist glömde jag ju bikinisarna och det har jag inte lust med denna gång. Måste åka hemifrån om ca 6,5 timmar då planet lyfter 6 imorgon bitti. Lär inte bli mycket sömn inatt. 

Ps. G har en överraskning till mig när vi landar i Nice. Spännande... undrar vad det kan vara. :)

xxx

No comments: