Wednesday 13 June 2012

Tillbaka på ruta ett.

Fick ett elakt litet email ikväll där det stod att min klänning som butiken har skickat efter åt mig inte finns kvar i min storlek. Förvånad? Nope. Jag ska tydligen inte hitta en klänning som jag tycker om som finns i min size. Man kan ju undra hur dom tänkte när dom tillverkade kläder ibland. Jag menar... I London bor det mer än 8 miljoner människor. Kanske borde fundera på att tillverka lite flera plagg liksom!
Så imorgon blir det att jaga ny klänning... igen. Kanske blir den där som jag tog bild på innan. Men den kändes bara inte helt rätt. Fan.

Har hunnit med att blondera håret ikväll. Blev riktigt lyckat denna gång. Förra gången blev det inte tillräckligt ljust i hårbotten men denna gång (när jag gjorde det helt själv till och med) blev det exakt som jag ville ha det. Hoppas det ser lika bra ut i dagsljus. Det visar sig i morgon. Annars kanske jag lägger över en toning för att få en lite mörkare blond färg. Tycker riktigt mycket om Scarlett's färg på denna bild.


Nu blir det film i sängen. Puss

No comments: