Sunday 23 October 2011

Gamla minnen och sånt.

Vad veckorna går undan. En hela vecka sen jag tittade in senast har gått förbi.

Veckan började med två dagar i skolan. Första veckan som jag riktigt känner mig hemma i både klassen och i kursen. Hade hopp lektion i Onsdags då jag fick hoppa på en Cob som heter Annie. Gick riktigt bra, kände som jag gjorde någorlunda bra ifrån mig denna gång... äntligen. Sen har resten av veckan bara bestått av massa jobb. Går inge vidare för mig just nu... Stressar alldeles för mycket för att jag ska kunna göra bra ifrån mig. Och de där jäkla emailen som det inte finns någe slut på. Funderar på att gå tillbaka och jobba i bar igen kanske. Vill helst inte men pengarna skulle nog vara en hel del bättre om jag gick till en klubb. Och så ska ju G börja jobba natt igen då han byter jobb... så det kanske skulle vara passande att byta tillbaka också. Hmmm, decisions decisions.

I fredags fixade jag äntligen visumet till Indien, så förhoppningsvis kan jag gå och hämta upp det nästa vecka. 12 dagar kvar. Sååå spännande... Längtar riktigt mycket. Ska definitivt ta med mig min Nikon. :)

Julia, min gamla reskompis i New Zealand, har vart över i London i helgen också så vi gick ut och käkade igår och pratade gamla minnen. Känns som att vi var där igår men det har ju gått hela 3 år sen dess. Önskar tiden kunde stå lite still ibland.

Go natt darlings xxx

No comments: