Saturday 8 October 2011

Sjöhästar & Rugby.

Har gått å blitt gammal, gick och la mig kl 11pm igår, på en fredag.... Men vad gör man när man inte kan hålla ögonen öppna längre. Jag har sååå gått och blitt en morgon person helt plötsligt.

Har precis kommit tillbaka från en fika med tjejerna i Queens Park. Ska ta och göra mig iordning nu för att åka och möta upp med G efter han slutar jobbet. Sen blir det hemma fest hos en av hans kompisar. Får hoppas att jag kan hålla mig vaken ikväll.

Så England förlorade i rugbyn idag... Så nu är vi ute ur världscupen. Hejar ändå på All Blacks - New Zealand, men pojkvännen min är inte så glad just nu.
Såg någonting intressant på nyheterna igår. Dom har hittat levande Sjöhästar ute vid Greenwhich i The Thames. Se där har vi nåt att le åt denna helg.


Love ya all.

xxx

No comments: