Friday 7 October 2011

Lite tid for mig sjalv.

Har tva valbehovda dagar ledigt nu... idag och imorgon. Tog en promenad till Hampstead Village med J imorse och at frukost pa Ginger & White. Hade tva kaffe vilket har fatt mig i ett darr tillstand. Har vart ute pa arrenden hela eftermiddagen, besokt banken och posten. Nu nar det ar avklarat tankte jag stada lite har hemma och ta det lugnt resten av dagen och kanske mysa upp mig i soffan framfor en film och laga till lite sen lunch. Alskar att ha dagar for mig sjalv ibland.

Skolan har gatt super hittills, maste bara se till att skarpa till mig pa lax fronten och vara forberedd infor lektionerna. Jag har alltid varit dalig pa sant sa maste nog pusha mig sjalv ganska mycket for att inte hamna i samma sitts som jag var i pa G
ymnasiet, det vill saga lat!!! Haha. Ridningen gar ju framat iaf... so far. Tar med mig kameran nasta gang sa ni far se var jag kommer hanga de nasta 3 aren. :)



Det har snubblade jag pa Stumbleupon idag... En strand gjord av glas i California. En sophog som Moder Jord har forvandlat in till nagonting vackert.



Borrowed by Gina


Ha en trevlig fredag peeps.

xxx

No comments: