Tuesday 24 January 2012

Dålig start på veckan.

Tog mig upp svin trött imorse för att åka till skolan vid 7am. Provade en ny rutt då den andra alltid har problem med signal failures. Äntligen när man sitter där på tåget kommer man på att man glömt nyckeln till skåpet med ridkläderna hemma. Ingen ide att åka in eftersom hela dagen är praktisk och vi inte får vara på stallgården utan ridkläder... Så det var bara att vända och åka hem igen. Lyckades hoppade på fel tåg som tog evigheter och fick gå hem i regnet.
Har myst hemma ett tag nu och är äntligen upp-värmed. Dags att ge sig ut i regnet igen för att uträtta lite ärenden på banken och så... Får se det från den positiva sidan. Får ju saker gjort idag iaf, och det hade vait riktigt kallt och vått i stallet idag så är ganska tacksam att jag är hemma. Kanske tar med mig en bok och går och sätter mig på ett cafe någon stanns på Northcote Road... eller så softar jag bara hemma under en filt istället. Hmmm, what to do.
Dags att ta en promenad i regnet genom parken iaf för ett besök till banken.

xxx

No comments: