Sunday 8 January 2012

X & Y

Sitter på Starbucks igen och försöker plugga... Är så extremt trött idag att jag inte riktigt orkar. Sista dagen att ta tag i det dock då jag jobbar hela dagen imorgon och har skrivningarna på Tisdag.Tror det mesta har fastnat där uppe. Behöver bara läsa lite Marknadsföring så blir det bra. Synd att man inte kommer ihåg något sen Gymnasietiden. Sen blir det lite teorier också, X & Y. Ganska intressant att läsa om då mitt jobb passar så jäkla bra in på en viss teori just nu haha. Hade ett snack med chefen igår dock och förhoppningsvist lyssnade han ordentligt... Annars vet han att jag inte blir kvar länge till.

G har åkt iväg på personal fest så har gott om tid att plugga idag, så jäkla tråkigt dock då det är enda dagen och kvällen i veckan vi båda är lediga. Well well...

Blir Chicken Roast ikväll som flatmaten ska laga...

Nej, om jag tar tag i det här nu så kan jag softa ikväll. Vi ses på andra sidan.

xxx





No comments: