Thursday 26 January 2012

The light.

Har haft en jobbig start på veckan med äntligen en vändning idag. Vaknade med känslan om att allt jag någonsin drömt om håller på att rasa ihop. Tack för pojkvännen min som säger det som det är, även det som man inte vill höra. Har tagit tag i det mesta idag och huvudet känns en aning lättare. Förhoppningsvis får jag ett email från Santa Monica College ikväll om min kurs så jag kan skicka in bevisen till Student Finance så jag kan få mitt lån någon gång. Hatar att stressa om pengar. Har sökt massa olika jobb idag också (eller G har sökt åt mig) så fingers crossed hör jag något tillbaka. Har även ringt till ett stall i Wimbledon idag där jag hoppas på att få jobba en dag i veckan. Börjar likna något. Ibland gäller det bara att sluta vara så jäkla stolt och ta tag i sånt som är jobbigt. Förstår bara inte vad som hänt med mig. Brukade vara så jäkla modig... Jag åkte ju ut och reste världen runt helt själv för tusan. Vad hände liksom?
Ensam hemma ikväll igen, flatmaten är i Miami och pojkvännen jobbar som vanligt.

Ska ut på en liten jogging runda nu sen blir det mys i soffan.xxx

No comments: