Thursday 19 January 2012

Now you're just somebody that I used to know.

Har äntligen tagit tag i att packa upp flytt lådorna idag. Har varit tvungen att organisera mig själv då vi inte har så mycke garderobs utrymme i sovrummet så har sorterat och lagt undan sommarkläder och sånt jag inte avänder till vardags i förrådet. Äntligen kan man se golvet som har varit gömt under lådor och kläder i veckor.

Har haft min första riktiga vecka tillbaka i skolan. Känner mig efter med ridningen igen. Inge bra att lämna får lång tid emellan. Önskar jag hade råd att ta en extra lektion i veckan någonstanns. Fick rida stackars Bronte i Onsdags på hoppningen... Kändes som att han skulle få en hjärt attack eller något under lektionen... Ingen vidare kondis där inte. Då har vi något gemensamt.

Nä nu måste jag ta tag i det här... Måste börja springa några gånger i veckan. Har ju ingen ursäkt då jag har parken precis utanför huset.

Nu ska jag titta lite på häst hoppning... sen blir det sängen.

Puss o Go natt. xxx

*Somebody that I used to know - Walk off the earth

No comments: