Monday 21 May 2012

La Weekend

Sitter pa jobbet och forsoker fa tiden att ga forbi lite fortare. Skulle ha varit ledig men maste hjalpa till fram till 10 tiden. Lika bra, behover fa nagot annat att tanka pa da jag ar super nervos for imorgons rid prov. Hoppas hoppas jag far nagon framat gaende hast, da ar halva jobbet typ fixat. Ar dock helt tomt i baren sa jag har fastnat framfor datorn. Var ledig igar efter en super bra helg i baren. Jag och grabben gick ut och kakade frukost igar och myste sen hela eftermiddagen och kvallen framfor tv'n. Vi drog upp madrass, kuddar och tacken till vardagsrummet och myste till oss ordentligt med massa godsaker. Perfekt sondag. Var flatmate ar borta denna vecka sa vi har hela lagenheten for os sjalva... riktigt nice ibland. Ger mig chansen att kunna plugga utan att bli stord ocksa. Sista proven ar nasta vecka. Langtar tills det ar over riktigt mycket nu sa jag kan inrikta mig pa att skaffa ett jobb i ett stall i sommar... bara for nagra dagar i veckan. Maste ju tjana lite pengar ocksa. ;)

Ska pa Hen do pa lordag och tankte satsa pa en ny frisyr. Lila toppar kanske?! Skulle behova blonda pa mitt har lite dock forst. Hinner inte ga till nagon frisor innan tentorna ar klara. Kanske forsoka mig pa det hemma sjalv... vagar man? Har lovat mig sjalv att inte leka med haret sjalv langre da det ar latt att forstora det, men vad gor man inte ibland nar man inte har varken rad el tid egentligen.


Hot!


xox

No comments: