Friday 25 May 2012

Mera sooool!

Solen skiner och livet känns ganska jäkla fantastiskt just nu. Tänkt vad lite sol och värme kan göra.Känner sig genast så fräsch när man är brun, det är som att huden bara lyser. Sen så har jag vart riktigt duktig med hälsosam mat på senaste tiden, mycket sallader och så. Försöker iaf... det är ju för tusan bikini säsong nu!

Satt ute hela dagen igår och pluggade på balkongen. Sen tog jag en liten break och gick ut och shoppade hårfärg, make-up och lite annat skoj. Mötte upp med Hannah (kompis från NZ tiden) och satt i parken och snackade i flera timmar. Brände mina axlar rejält... oops! Sen skulle jag försöka plugga på kvällen igen men det gick inge vidare då min hjärna tydligen inte ville ta in mer information så det blev ansiktsmask och snacks framför finalen för Eurovision istället. Kände mig lagom lonely när alla andra var ute och drack i solskenet medan jag var tvungen att plugga. Well well. Efter Onsdag tar jag semester (från skolan iaf)! :)
Blev ingen hårfärgning... försökte göra det själv men man behöver liksom någon som kan hjälpa till. Inte lätt att se annars.

Lite sol nu kanske på balkongen innan det är dags för jobb. Imorgon ska jag på en hen do så då blir det party Yey! Sen vill G åka till Bath på Söndag tills på Måndag men jag måste ju plugga så vet inte riktigt hur jag ska göra. :(

xox

No comments: