Tuesday 29 May 2012

What a weekend.

Fy vilken helg jag har haft. Blev alldeles för mycket alkohol i Lördags... Inte bra. Förstörde hela min Söndag, och det som var så himla fint väder. Så kan det gå när man inte går ut så ofta nu för tiden. Hade en trevlig kväll i alla fall, det vill säga så långt som jag minns till.
I går blev det att ta tag i studierna igen och plugga till Anatomin som jag har imorgon bitti. Kände mig fortfarande bakis så vart lite tufft. Tog en promenad med G på vår lokala gata bland alla antikvariat. Vi hittade äntligen ett par ramar till våra tavlor som vi tänkt göra hur länge som helst. Vi hittade en bok för ett tag sen med bilder på fiskar och då G växte upp just på en fisk farm tyckte vi att det kunde vara nice att göra något personligt med dom. Tänkte att dom får hänga i vardagsrummet. Så här blev dom...


 Nej nu ska det pluggas vidare. Längtar som in i tusan tills det är över. Hade praktiskt prov idag och det gick väl ok. Bättre än det förra. Knopparna såg väl inte så snygga ut på stackars hästen men blev ju i alla fall klar i tid. Imorgon kväll ska det firas! Jobbar dock men får väl fira bakom baren.

 xox

No comments: