Wednesday 23 May 2012

Tentor och solsken!

Gick inge vidare igår på upp-ridningen. Riktigt besviken vart jag. Blev så arg att jag inte kunde prata med någon på flera timmar. La till och med på i G's öra när han ringde... Inte bra. Nu får jag ta nya tag och köra hårt med ridningen i sommar. Inge mer tycka synd om sig själv- det har jag gjort nog av de senaste dygnet.

 Sitter på balkongen och läser... är såå varmt och härligt idag. Synd att man ska in till jobbet om några timmar. är ledig imorgon iaf och hoppas på lika mycket sommar då också. Blir nog att spendera dagen i parken med Anatomy böckerna i så fall. Vill bli brun. :) Längtar som satan till Frankrike resan nu... Bara en månad kvar nu. :) Blir dock inget Ibiza med tjejerna i år då det krockar med Frankrike tripen. :(


Ibiza 2011


Nä nu ska jag gå och köpa lite lunch och glass. Har som vanligt inget hemma i kylen.

xxx

No comments: