Thursday 4 August 2011

If you want it it's right

Jag är tillbaka på svenska igen, och denna gång med en mer chilled look. Vill be om ursäkt i förskott för mina framtida stavfel och konstiga uttryck men det är på tiden att jag tränar på mitt svenska skriv språk igen.

En hel del nytt har hänt sen sist och en hel del ändringar för framtiden. Till exempel börjar jag plugga Equine Managment (stall chef) i September plus att jag har börjat på ett nytt jobb, igen. Ser jätte mycket fram emot hösten och att äntligen få sätta igång. Att jag ska få sitta på en häst rygg tre gånger i veckan i tre år framöver känns så overkligt. Som jag har väntat.
Är fortfarande tillsammans med mannen min. Kärare än någonsin. Det är så att jag fortfarande måste nypa mig själv i armen ibland för att kolla att allt inte bara är en dröm.

Tar det lugnt hemma ikväll i min egenhet... Dags att sätta igång med att träna igen innan skolan börjar också. Måste orka med flera timmars ridpass snart... En spring runda ikväll kanske?!

Titta in då och då för jag är tillbaka. ;)

xxx

No comments: