Friday 12 August 2011

It's FRIIIDAAAY!!

Ledig på en fredag kväll, har fortfarande inte riktigt kommit in i det ännu men vänta ni bara. Snart kommer jag igång igen. Sitter och väntar på att Klara ska höra av sig... Vet inte riktigt vad vi hittar på ikväll. Blir nog en mys kväll med en promenad kanske.... eller ute kväll?!

Tog mig ut och sprang igår igen... Riktigt stolt. Körde på Lindas tips som hon gav mig här om kvällen. ;) Måste verkligen komma i form igen, det har blitt alldeles för många goda stora middagar på senaste tiden men stora desserter.

Dags för en dush... Är tvungen att ha spray tans nu för tiden då jag jobbar på the spa. Måste se fräsh ut och grejs, inte för att jag tycker att spray tans är speciellt fräsha... Jag stiiiinker pyton. Stackars G som måste stå ut med mig. Går iaf toppen på jobbet, trivs riktigt bra. Trivs med att organisera och sånt så det passar mig perfekt. Sen får man bara bita ihop när gästerna klagar och är otrevliga vilket de gör mest hela tiden tyvärr. :/

8 dagar kvar till jag och G drar till Sardinien!!! :)

Ha en trevlig fredag peps.xxx

No comments: