Sunday 14 August 2011

Just another Sunday.

G har gått till jobbet för att göra ett till jäkla dubbel skift, fjärde på raken. Känner mig lite smått ensam. Har hittat på lite saker denna vecka dock... Myste och tittade på film hemma hos Klara i fredags och mötte upp med Agata på Alice House igår kväll på ett glas vin (= en flaska vin). Fick håret fixat i tisdags, och gjorde ett besök hos tandläkaren i onsdags. Så jag har ju i alla fall inte suttit hemma helt ensam hela veckan. Har lagat mig lite frukost och gjort mig själv en latte och sitter och tittar på Lilly Allen: From Riches to Rags. I looove that girl... Hon är helt crazy men sååå äkta. Är lite avis på hennes liv just nu... Skulle också vilja äga en liten vintage butik. Kolla in hennes och hennes systers blog Lucy In Disguise .



Nähä solen har tittat fram så jag ska väl ta mig ut snart och gå på en promenad eller nåt. Väntar på att J ska komma hem från sin trip till Sverige. Ska bli nice att ha folk i huset igen.

No comments: