Thursday 18 August 2011

The perks

Sardinia Pictures
This photo of Sardinia is courtesy of TripAdvisor
2 days left till I'm there :)

Älskar mitt jobb ibland. Inte för att jag inte tycker om det annars men ibland så är det bara extra bra att jobba på ett spa. I morse fick jag "leka" gäst då en av våra nya terapefter behövde träna på Hot Stone massage... Inte helt fel sätt att starta dagen på. Har även fått en vax gjord idag, så nu är jag super redo för semestern. Eller jag har ju inte packat och så ännu men det brukar jag ju ändå aldrig göra fören dagen innan avfärd, så allt är precis som det brukar.

Blir mys i soffan ikväll... Jobbar tidigt imorgon och även på Lördag. Vad ska man äta? Inte lust att gå ut, det regnar massvis. :/

Ska hämta mitt nya pass på ambasaden imorgon bitti också, sen är jag super redo för Söndagen. Ja och så packningen förstås. ;)

xxx


No comments: