Tuesday 10 April 2012

I'm back!


Utsikt över stuteriet




Fölisar






Frog & Tadpole


Tyvärr dog Tadpoles mamma under natten och Billy "the gypsy pony" fick komma in istället och vara foster mamma.

Billy & Tadpole ute för första gången tillsammans


En annan fölning där fölet var för svag för att resa på sig.


OMG... har haft den bästa tiden ever under min praktik på stuteriet. Ville inte tillbaka till London alls. Har verkligen öppnat upp mina ögon för framtiden och vad jag jag vill med mitt liv. Hästar och landsbygden är definitivt ett måste för mig. :)
Har fått vara med om så otroligt mycket denna vecka. G kom ner på lördagen och vi hade lunch med ägarna av stuteriet. Blev massa pub rundor under påsk helgen och var lagom bakis till mitt sista skift i stallet på söndagen.

Är G's födelsedag idag. Han är dock på jobbet och jag ska in och jobba om några timmar. Ska fira honom på torsdag istället.

xox

No comments: