Wednesday 18 April 2012

An organised mess




Min pojkvän kommer hem idag efter att han vart några dagar med jobbet i Champagne i Frankrike på tastings. Så avundsjuk... han har fått gått på middag till Krug, min favorit champagne's restaurang.
Håller på och städar rummet nu medan jag samtidigt försöker organisera mig med studielån ansökningar, doktors tider och bank ärenden etc. Tycker egentligen om att organisera och ha mig eftersom det känns så jäkla skönt efteråt när det är gjort, men för någon anledning drar jag alltid ut på det och det slutar med att jag gör allt i sista sekund. Sån är jag ju inte med jobb så jag förstår inte varför mitt personliga alltid hamnar i andra hand.

Funderar på att ta mig ner till posten innan jobbet och ta tag i resten av dagens ärenden. Regnar dock som tusan utanför mitt fönster så jag kanske tar tag i det imorgon istället.

Efter att ha tittat på allt för många Lyckan i LA avsnitt att jag inte har några kvar försökte jag mig på Wermland Forever i morse. Förstår dock inte det programmet alls?! Sveriges The Hills? I don't think so. Lyckan i LA är ju iaf lite underhållande även om jag inte tycker de visar så mycket av staden direkt utan istället mest av tjejernas lägenheter. LA är en betydligt mycket roligare stad än vad som visar sig i showen. Sen var jag aldrig ett fan av Hollywood direkt när jag var över... Venice Beach var lite mer min stil. :) Men i alla fall roligt att få titta på lite svensk tv då och då.

Dags att göra sig ordning för jobbet. Ha det bäst xox



No comments: