Monday 23 April 2012

The London Marathon.

Trodde det skulle bli en sån där Söndag då man sover långt fram på eftermiddagen och äter skräpmat. Istället drog G mig ur sängen innan 11 och tog med mig in till stan för att trängas med resten av nyfikna London bor för att heja på årets löpare i Londons Maraton. Har bott i London i snart 8 år men har aldrig tagit mig ut till detta event förut. Visste ni att alla som springer i loppet har fått ihop minst £2000 till välgörande ändamål. Det blir en hel del pengar det. Super bra. Hade en mycket rolig dag med massa skrattande till galna löpare som sprang i allt möjligt konstigt och vissa i knappt någonting.
På kvällen blev det kinesisk take-away framför 10 things I hate about you. Perfekta Söndagen!

Sitter och försöker förbereda mig för presentationen på Onsdag. Har en hel del intressanta saker att berätta för klassen om min praktik... Hoppas bara jag inte svimmar. ;)
Tar en liten pause senare på eftermiddagen med ett doktors besök och fönster shopping på schemat.



Happy Monday! xxx

No comments: