Thursday 12 April 2012

Titta vad jag hitta!

När jag var ute i Berkshire förra veckan så åkte vi till en by som heter Hungerford... där hittade jag denna lilla söta butik som gav mig hemlängtan på stört. Tyvärr var den inte öppen men kollade in deras hemsida där dom hade massa fina möbler. Ser inga priser men antar att det inte är billigt. Bättre att åka hem och inhandla på aktion istället... men då måste man ju tyvärr betala frakten till England förstås.

Är ledig idag så har städat upp efter mattläggarna som var här hela dagen igår och bytte mattor i lägenheten. Blev väldans fint. Nya mattan är i en aningen mörkare beige färg än den gamla. Fick en snutt över som passade perfekt till vårt sovrum. Finns inget bättre än att vakna på morgonen och lägga ner fötterna på en ny fluffig heltäcknings matta. :) Jag har smått börjat accepterat mattor i lägenheter... är så mycket varmare och mysigare på vintern. Inget slår dock fina trägolv... naturell eller målade.

Nu åskar det... Me like! Nä dags att göra sej i ordning för att möta grabben i stan på en tidig middag. Han fyllde år här om dagen men han jobbar så jäkla mycket nu för tiden så det får bli en snabb utekväll innan han drar tillbaka till klubben. :(

xox


No comments: