Wednesday 19 September 2012

My week so far..

Oj vad jag jobbade hårt i helgen. Jobbade på ett bröllop ute i Greenwich i Söndags i 12hr så fick ihop lite slantar. Pojken min var äntligen ledig i Måndags så vi myste hela dagen och gick på en eftermiddags bio. Såg Anna Karenana, sååå deprimerande. Blev helt ledsen och tårögd. Klarar inte av deprimerande filmer. Den var iaf jätte vackert filmad.
Igår spenderade jag hela dagen i stallet... Fick rida lilla Cookie igen på lektion. En av de äldre ridlärarna sa att hon ska försöka få mig att rida så mycket som möjligt i framtiden. Har haft värsta turen med det här stallet. Kontaktade hur många olika stall som helst och ingen annan hörde av sig tillbaka förutom Wimbledon. Så glad att dom gjorde det dock då dom är definitivt en av dom bättre i London. Trivs så himla bra och alla instruktörerna är så trevliga. Gud vad jag längtar tills jag bor på landet och kan ha häst igen... Tills dess får jag passa på att rida massa olika och lära mig så mycket som  möjligt. Vi har fått en ny ponny i stallet som är såå söt. Hon heter Pretty Girl och har ett blått och ett brunt öga.

Gick på en (3) drink igår kväll med en gammal arbetskamrat från Sanderson tiden. Vi råkar bo bara några minuter ifrån varandra så det var på tiden att vi sågs. Ska börja träna ihop i parken... första passet är på måndag. Han har övertalat mig att prova Army military träning vilket organiseras i parken av gamla militärer. Helt galet jobbigt... Är skit rädd.

Idag vaknade jag jätte sent då jag kände mig lite bakis. Drog iaf mig ut ur huset och gjorde lite ärenden på posten + dumpade en kasse kläder hos en charity shop. Ska städa ut min garderob igen ikväll. Alldeles för mycket skit som jag inte använder. Köpte mig en jätte fin topp också... Borde egentligen inte spendera pengar på sånt men ibland så kan man inte låta bli.

På Tisdag börjar skolan igen... Längtar riktigt mycket nu.

Pretty Girl


xxx

No comments: