Wednesday 5 September 2012

Semester, jobb och solskeeeen!!!

Oj vad länge sen det var nu. Har hunnit med att bila i Frankrike med mannen min i en vecka och jobbat på första eventet utanför Paris också. Åker tillbaka imorgon till södra Frankrike för sista golf eventet. Ska bli sköna 31 grader så längtar riktigt mycket. London har haft riktigt fint väder också den senaste veckan med sol och 24 grader. Varje år får vi en skit sommar med massa regn och kyliga dagar och sen kommer September med värsta sommar värmen. That's London for you.
Har haft problem med visdoms tanden igen också. Riktigt jobbigt. Har bokat tid hos tandläkaren nästa vecka så vi får väl se om något behövs göras eller inte. Gick till doktorn i Måndags då jag trodde att det var hals och öron infektion, men det visade sig vara tanden.(?) Hon rekommenderade vila och massa C vitamin för att boosta upp immun försvaret. Så jag följde hennes ord och har nu varit hemma i tre dagar i streck och ätit massvis med apelsiner. Känner mig redan bättre. Tog det riktigt lugnt i parken idag i solen och grejade med lite ärenden över telefon + har städat hela lägenheten. Tänk vad lite vila, sol och organisation kan göra.... Känner mig som en ny människa.

Tills vidare.... Ha en bra helg så hörs vi när jag kommer tillbaka.





Bilder från Frankrike

No comments: