Friday 28 September 2012

Mitt nya kontor.

What a week. Första veckan tillbaka på universitetet... Massa nya intressanta kurser och nya lärare. Har redan fått typ 4 uppsatser... Kommer bli ett stressigt men intressant år.
Åkte till IKEA i måndags och handlade massa nya möbler och tings till lägenheten. Köpte ett skrivbord, stol och bokhylla till vårat lilla extra rum. Ska bli mitt och G's kontor som vi ska dela på. Köpte även lite fina kuddar, ljus och växter till vardagsrummet. På tiden. Känns redan mysigare. Ska verkligen bli intressant att se hur mycket mer jag kan få gjort och hur lättare det är att ha ett separat rum för studierna.

Hämtade upp mina skor på posten idag. Dom såg inte alls ut som dom på bilden, blev jätte besviken. Har skickat ett email till säljaren så hoppas att det ordnar sig. Ville verkligen ha dom skorna till Birmingham resan nästa vecka. Well well. Ska åka med skolan och titta på Horse of the Year Show där uppe i tre dagar. Längtar som tusan. Dom kommer visa Fellponnysar också, dom bästa i landet. :)

Är ensam hemma hela helgen. Pojkarna drar till Bath ikväll och kommer inte tillbaka fören på Söndag. ger mig massa tid att plugga och förbereda mitt nya kontor med pärmar, böcker mm. Vill köpa en stor anslagstavla att ha på väggen också som memo board.


Dags att göra sig ordning för jobbet. Vi hörs. xxx


No comments: