Saturday 24 September 2011

The Box

The Shop


Har varit en väldigt lång vecka med många tidiga morgonar. Var tvungen att gå upp 5.30 igår morse för att komma till skolan i tid, och lyckades hålla mig vaken till 4 imorse då jag var ute med tjejerna igår kväll. Hade drinkar på The Shop i Kensel Rise där jag sprang in i en gammal arbetskollega från Sanderson som jag inte sett på typ 5 år. Sen åkte vi in till stan och gick till en klubb som heter The Box. Fick köa en timme innan vi kunde komma in., men det var definitivt värt det. Kan knappt förklara vad som pågår där inne men det är en massa olika shower med en hel del magstarka framträdanden. Ingen tid över för att vara pryd. Definitivt värt ett besök... eller flera. ;)


Var och hämtade mina nya ridsaker imorse från posten. Vart inge vidare köp så det är bara att skicka tillbaka tyvärr. Får hitta på något annat till nästa vecka att rida i.

Blir en lugn kväll inne ikväll då jag inte känner mig någe vidare. Dags för lite middag... inte riktigt säker på vad jag är sugen på dock.

xxx

No comments: